parhost گروه فنی مهندسی پرهاست 7agahi.ir تبلیغات رایگان در 7 آگهی دات آی آر
خانه » حضور در همایشها و سمینارها » مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس با اجرای سهیل رجبی

مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس با اجرای سهیل رجبی

      مراسم افتتاح مدرسه خیرّساز زنده یاد حق شناس با اجرای سهیل رجبی برگزار شد. در ابتدای این مراسم که با حضور رئیس جامعه خیرین کشور، رئیس مجمع خیرین شهرتهران و جمعی از خیّرین منطقه همراه بود، مدیر منطقه ضمن تقدیر از نیک اندیشی خیرّین در کمک به توسعه فضاهای آموزشی گفت: توسعه فضاهای آموزشی همگام با پیشرفت های علمی باید انجام شود که حضور پررنگ خیرین گرانقدر در این عرصه این امر را محقق ساخته است.

پری سیما سادات ماجدی مدیر منطقه ضمن اظهار امیدواری در جهت ادامه روند نوسازی فضاهای آموزشی کشور افزود: خوشبختانه در منطقه ۳  تهران با زحمات و پیگیری های همکاران، پروژه های خوبی در حال احداث است.

مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس با اجرای سهیل رجبی
مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس

ماجدی در ادامه از زحمات و همکاری مطلوب جامعه خیرین، کادر مدیریتی مدرسه زنده یاد حق شناس، همکاران اداری و مدیر اسبق منطقه قدردانی نمود.

در ادامه، حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تشکر از خانم قرشی، خیر نیک اندیش این مدرسه، گفت: خیّرین، در راهی قدم گذاشته اند که راه انسان سازی، سازندگی و عامل توسعه کشور است.

حافظی هزینه در بخش ساخت واحدهای آموزشی را سرمایه گذاری دانست و افزود: در هر مدرسه ای که ساخته می شود اگر یک دانش آموز با طی مراحل علمی بتواند به انسان ها خدمت کند، نتیجه مطلوب حاصل شده است.

وی با اشاره به کنفرانس توکیو گفت: من در آن کنفرانس اعلام کردم که ما دانش آموز خیّر داریم که باعث تعجب همگان شد. دکتر حافظی ادامه داد: به تبع خیرین مدرسه ساز، خیرین بخش های دیگر نیز شکل گرفته که از آن جمله می توان به خیرین سلامت، دانشگاه ساز، راه و ترابری، کتابخانه و وزارت نیرو اشاره کرد.

سپس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با بیان این مطلب که ایران گلستان است گفت: به همت باغبانان این گلستان، گل های زیبایی پرورش یافته است. بنی آدم، خیرین را افراد شاخص هر جامعه معرفی کرد و افزود: خیرین معمولا از یک مدرسه شروع می کنند که جذبه و کششی که در  این امر خیر وجود دارد، آنها را جذب می کند و تعداد مدرسه های ساخته شده را افزایش می دهد.

مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس با اجرای سهیل رجبی
مراسم افتتاح مدرسه خیّرساز زنده یاد حق شناس

در ادامه خانم قرشی، همسر زنده یاد حق شناس، مدرسه سازی را هنری دانست که همه می توانند هنرمندان آن باشند. وی گفت: خوشحالم که توانستم کار کوچکی برای توسعه فضای آموزشی ایران اسلامی انجام دهم. به امید روزی که فرزندان ایران عزیز در فضاهای آموزشی نوساز و مجهز به کسب علم پرداخته و موجب سربلندی کشور شوند.

پس از افتتاح رسمی این مدرسه، حاضرین به بازدید از بنای زیبای این واحد آموزشی مجهز پرداختند.

درباره ی دکتر سهیل رجبی

دکتر سهیل رجبی مدرس دانشگاه دکتری روابط بین الملل دانشجوی نمونه کشوری عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان مجری و مشاور سمینارها و کنفرانس های کشوری و بین المللی

همچنین ببینید

حضور جناب آقای دکتر سهیل رجبی در همایش مذاکر هوشمندانه ها راهبردها و چالش ها در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه 26/03/1398

حضور دکتر رجبی در همایش مذاکر هوشمندانه ها راهبردها و چالش ها در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه

حضور جناب آقای سهیل رجبی در همایش مذاکر هوشمندانه ها راهبردها و چالش ها در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.